Heeft u een klacht?

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij doen er alles aan om onze fietsen 100% technisch in orde te maken en de fiets en de klant aan elkaar te matchen.

Klacht indienen

Bent u helaas niet tevreden over onze werkwijze of over uw aankoop? Dan kunt u op de volgende wijze een klacht bij ons indienen binnen 2 maanden na aankoop:

1. Stuur ons een email met uw ordernummer, klacht en eventuele foto’s die uw klacht ondersteunen. Wij streven ernaar u binnen 48 uur telefonisch of via de mail te contacteren.

2. Na overleg met ons moet uw fiets worden nagekeken/gerepareerd door een fietsenmaker bij u in de buurt. Uiteraard worden de reparatiekosten door ons vergoed bij een door ons te voorkomen technisch probleem.

3. Bent u na contact met ons niet tevreden over de oplossing? Wij zijn aangesloten bij de Stichting Webwinkelkeur. U kunt hier kosteloos uw klacht indienen. Tevens kunt u terecht bij het Europees ODR platform.